A ducik kedvelt mozgásformája: a pilates

Ahhoz, hogy egy ember teljesen egészséges lehessen, mindenképpen szükség van arra, hogy némi sportot, vagy enyhe testmozgást beiktasson a hétköznapokba.


 Egy elhízott, duci ember számára ez még fontosabb, hiszen az ő esetükben a különböző betegségek kialakulásának rizikófaktora is jóval magasabb, mint egy normál testsúllyal élő ember esetében. A plusz kilókkal élő embereket főként a szív- és érrendszeri, keringési megbetegedések, illetve a cukorbetegség kialakulásának veszélye fenyegeti, ezért különösen oda kell figyelni arra, hogy egészséges életmódot folytassanak.
 Egy duci ember is lehet teljesen egészséges és kiegyensúlyozott, ha minden nap végez valamilyen nem megerőltető, könnyed testmozgást. Ez lehet akár séta, vagy úszás, de akár a jóga és a pilates is szóba jöhet az ő esetükben. A pilates egyébként egy olyan nagyon hatékony és kellemes mozgásforma, amelynek könnyedén elvégezhető gyakorlatai vannak. Amennyiben rendszeresen végezzük a pilates gyakorlatait, igen gyors és látványos változáson mehetünk keresztül testileg és lelkileg egyaránt. A pilates ugyanis, a testre és a lélekre is jótékony hatást gyakorol.
 A has feszessé válik, a derék szépen ívelt formát ölt, a gerinc és a hát panaszai fokozatosan enyhülnek, a gerincoszlop rugalmasabbá válik, illetve a koncentrálóképesség is jelentősen javulhat általa. A pilatessel a test és a lélek között egyensúly alakul ki, a közérzet jobbá válik, az önbizalom megnő, a test pedig egészségesebb és arányosabb lehet. Végezetül pedig, a stressz levezetésének is az egyik legjobb módszere lehet a pilates gyakorlatok napi szinten történő elvégzése. 
A pilates tökéletes minden ember számára, lehetsz akár idős, vagy duci testalkatú, biztos lehetsz benne, hogy ez a mozgásforma amellett, hogy alaposan átmozgat, egyáltalán nem terheli le a szervezetedet.
teltvilag.hu

PILATES STUDIO Pomáz 06\ 30 577 1650

facebook - PilatesStudioPomaz