Ducin is élhetsz egészséges életet!

Attól, hogy valaki ducibb az átlagos embereknél, nem kell lemondania az egészséges életmódról. Talán csak annyi, hogy az ő számukra kissé fontosabb, hogy elegendő testmozgást végezzenek.
Természetesen nem megerőltető sportra kell gondolni, hanem elegendő valami olyan mozgásformát választani, amely örömet okoz a túlsúlyos személynek. Olyan testmozgást, amely egyáltalán nem nehéz, hiszen ebben az esetben nem a fogyás a cél, hanem az egészség megőrzése.
Annak érdekében, hogy a testalkathoz leginkább illő, könnyed mozgásformát megtalálhassuk, először meg kell állapítani, hogy milyen típusba tartozunk.
A férfiak többnyire alma alkattal rendelkeznek, pocakosodnak, míg a hölgyek a körte típusba tartoznak, vagyis ők általában hasban, combban és csípőben erősebbek.
Mindenképpen olyan mozgásformát kell választani, amely kifejezetten kíméli az ízületeket. Tökéletes például a séta, vagy az úszás, de tökéletesen el tudja lazítani és át tudja mozgatni az embert a jóga és a PILATES is. A terheléshez fokozatosan kell hozzászoktatni magunkat.
Ne akarjunk rögtön órákon keresztül sétálgatni, eleinte elegendő 5-10 perc is, majd 20 perc és így tovább. Igyekezzünk a testmozgást, például a jógát vagy a pilatest is a jó levegőn, a szabadban végezni, ezzel még inkább elősegíthetjük az egészségi állapot javítását és fenntartását.
Még tovább javíthatunk az egészségi állapotunkon, ha a só mennyiség bevitelét is a lehető legminimálisabbra csökkentjük.
A duci testalkatúak vérnyomása ugyanis általában magasabb szokott lenni a normális értéknél, a magas mennyiségű só bevitele pedig tovább tetőzheti a bajt.
Ha elegendő mozgást iktatunk be a mindennapjainkba, akkor teljes értékű, boldog, kiegyensúlyozott életet lehet élni, duci testalkattal is.
teltvilag.hu


PILATES STUDIO Pomáz  06 30/ 577 1650

facebook/PilatesStudioPomaz