Gyógyító meditáció

Szeretettel ajánlom Paksi Zoltán gyógyító meditációit. Szerintem a reflaxációs meditáció fejhallgatóval a legnagyobb élmény. Olyankor azt érzem, hogy az egyik hang a bal fülembe susog, a másik hang a jobb fülembe és még a harmadikat is hallom valahonnan. A legérdekesebb, amikor a fejem felett szépen lassan helyet cserélnek. Eleinte az egyik alkalommal a férfi hangra figyeltem jobban és az ő történetét hallgattam, miközben azért hallottam a többit is. Másik alkalommal a női hangra figyeltem és elsősorban őt hallgattam. Aztán ilyenformán végig hallgattam a harmadikat is. Mostanában már csak ellazulok és nem figyelek külön külön egyikre sem, csak hagyom hogy hassanak rám a zenével együtt. Isteni :)
Úgy is nagyon jó hatású, ha a háttérben szól és akkor az egész családra hat.


http://www.youtube.com/watch?v=j2smivRDSxQ