10 érv a Pilates mellett

Sokkal több előnyt lehetne felsorolni a Pilates gyakorlása melllett, de most kezdjük egy rövid listával, hogy ösztönözzünk Téged indulj el az egészség felé

1. Pilates teljes testet átmozgató mozgásforma
A központra fókuszál, mialatt átmozgatja a teljes testet mint egy egységes rendszert. Erőfejlesztés és kiegyensúlyozott izomfejlődés, rugalmasság és megnövekedett mozgástartomány.
2. Pilates órákon személyre szabott gyakorlatok, egyéni igényeknek megfelelően
Pilates mindenkinek, beleértve az élsportolókat, sérülések után, idősebbeknek, szülés után és mindenki másnak.
Rengeteg gyakorlat és módosítások minden kliens számára.
3. Hosszítja a gerincet és javítja a testtartást
A rossz testtartás létrehoz egy sor szerkezeti változást az egész szervezetben, ami okozhat migrént, nyak-, derék-, csípő-, térd- és láb fájdalmakat. Például ha a fej 20 fokkal előre van döntve, akkor kétszeres súlyt kell hordoznia , mintha függőlegesen lenne. Pilates megcélozza a mély tartóizomzatot, az erős, összehangolt központot..
4. Pilates gyógyítja és megelőzi a hátsérüléseket
Orvosok, csontkovácsok és gyógytornászok ajánlják a Pilates gyakorlatokat hátfájás esetén. 
"Tartós javulást eredményez a rendszeres gyakorlás, nyújtja és hosszítja a gerincet, lazítja a feszes csípő körüli izmokat és erősíti a hasizmokat." 
A legfrissebb tanulmány szerint azoknál a hátfájós betegeknél, akiknek az edzésprogramjában szerepelt a Pilates, "drasztikus javulás" volt látható ellentétben azokkal, akik csak fájdalomcsillapítókat szedtek.
5. Izom-egyensúly
Például a golfozók újra meg újra lehajolnak a labdához és csavarodnak az egyik irányba. Ugyanazon izmok túlzott használata kiegyensúlyozatlanságot teremt a vállakban, a nyakban, a csípőnél és a lábaknál, de a leginkább veszélyeztetett a gerinc alsó szakasza, a deréktáj. 
Pilates helyreállítja az egyensúlyt és kiigazítja a testet.
6. Központi erő
Ha a fa törzse nem erős, mi haszna az ágainak? Megerősíthetjük karjainkat és lábainkat súlyzóval, de a Pilatesben soha nem csak az egyik izom dolgozik. Miért ne érjünk el több eredményt rövidebb idő alatt? Dolgoztasd a központodat, mialatt nyújtod és megerősíted a többi izomcsoportot. Ezt hívják funkcionális edzésnek.
7. Fogyás, tényleg !
A rendszeres Pilatestől megváltozik a tested. A Pilates hosszú, karcsú, erős izmokat alkot. Csak azért mert gyengéd, nem jelenti azt, hogy könnyű. Ha megcsinálod a szokásos adagodat, lehet hogy picit megizzadsz. A fogyás receptje ugyanaz marad: égess el több kalóriát mint amennyit megeszel. Nem hiszek a koplalásban, nem is ajánlom senkinek, de a tudatosan megtervezett, egészséges diétát jól kiegészíti a Pilates. Mivel Pilates egy teljes-test edzés, nem csak ebben fog segíteni !
8. Hatékony légzés
Pilates megnöveli a tüdő kapacitását és a bordák szabadabban mozognak
9. Test és a lélek kapcsolata
Joseph Pilates ragaszkodott ahhoz hogy módszere "a teljes test, lélek és szellem koordinációja". A Pilates gyakorlása közben minden mozdulat teljes figyelmet igényel, utasíthatjuk az agyat engedje el a feszültséget, központosítjuk magunkat, irányítunk ellenőrzünk minden mozdulatot, pontos légzés és áramlás.
10. Fejlődik az egyensúly és a keringés
A központ erősítése és az egyensúly-gyakorlatok javítják az egyensúlyérzéket. A klasszikus "Pilates Százas" gyakorlat a vérkeringést beindítja, olyan mint "zápor" a testedben.

Próbáld ki a Pilatest ma ! Ahogy Joseph Pilates mondta egyszer 



"Közérzeted 10 alkalom után jelentősen javul,

Tested 20 óra után megszépül,

 és 30 óra után teljesen átalakul..."



  Szabó Kata     Tel: 0630/577 1650

facebook/PilatesStudioPomaz