Pilates kontra egyéb mozgásforma

Miért is ragadott végül magával a kezdeti ellenkezések ellenére is?

Meglehet, hogy az aerobic illetve súlyzós edzések erős izomzatot építenek, viszont ha abbahagyjuk ezeket a mozgásformákat az elért eredmények rövid időn belül eltűnnek.


A PILATES gyakorlatok is erős szép izmokat alakítanak ki, de megvan az az előnyük, hogyha valamilyen okból abbahagyjuk, az addig elért eredmények megmaradnak. Bármikor újra belevághatunk, úgy érezzük majd, mintha csak tegnap hagytuk volna abba (izommemória)


A mély- tartóizomzat bevonásával, tornáztatásával jobban megértjük izmaink és testünk működését. A kisebb úgynevezett segédizmok is elkezdenek dolgozni. Felfedezzük azokat az izmainkat is, aminek eddig a létezéséről sem tudtunk vagy esetleg azt hittük, hogy nem más csupán zsírpárna (ezt én is többször tapasztaltam saját magamon és a vendégeim is sokszor rácsodálkoznak egy-egy testrészükre, hogy ott is van izom????? Bizony vaaan!!) Az estleges felesleges zsírtömeg alatt is fontos izomréteg húzódik (minden embernek vannak hasizmai csak nem biztos, hogy látszik).


Ráadásul e módszer segítségével kontrollálhatjuk mozgásunkat - egyszerű mozgásoktól kezdve, a bonyolultakig- hátfájás vagy egyéb izomfájdalmak nélkül.



Jelentkezz be: 0630/ 577 1650

Kedveld az OLDALUNKAT te is!