TIPPEK, HOGY MOZGÁSBA LENDÜLJ

Soha ne „holnap” kezdjétek el !
Mert ha nem a „MOST”-ból indul az elhatározás, akkor lehet, hogy az az elhatározás nem elég erős.


Tűzzetek ki reális célokat, ami hosszú távon is megtartható, mert nem avatkozik be drasztikusan az életedbe.

Aki eddig egyáltalán nem mozgott, az heti 1-2 alkalommal kezdje és a későbbiekben is csak addig emelje, amennyi hosszú távon belefér a mindennapjaiba.

Nem szeretsz egyedül tornázni?
Hozd el a barátnődet, anyukádat, testvéredet, lányodat, ...


Találd meg a számodra megfelelő mozgásformát

Nem biztos, hogy ugyanaz a mozgásforma mindenkinek megfelelő. Azért, mert valami divatba jön, vagy azért, mert a barátaid és barátnőid is ezt vagy azt űzik, nem biztos, hogy neked is megfelel. Olyan sportot válassz, amit tényleg élvezettel csinálsz.

Még nem szántad el magad a testmozgásra?
Gondold át és írd le magadnak, hogy milyen rövid és hosszú távú előnyei és hátrányai lehetnek annak, ha nem fogsz sportolni és annak, ha elkezdesz sportolni.


Korábban feladtad, abbahagytad ?


Ha az eddigi elhatározásaid zátonyra futottak, tudatosítsd magadban, hogy mi az, ami ide vezetett ? Ha korábban volt sikertelen próbálkozás, annak mi volt az oka ?Mit kell most megtenni annak érdekében, hogy azokat a hibákat ne kövesd el újra ?

Felesleges a környezetet, a „genetikát”, vagy a körülményeket okolni (pl.: nincs elég pénzem egészséges ételekre vagy sportolni). Sokan a meglévő lehetőségeiken belül sem használják ki mindazt, ami adott, és kis kreativitással, leleményességgel megoldható számos addig lehetetlennek tűnő dolog is.

Otthon vagy PILATES stúdióban tornázzak?


Elkezdenél tornázni, de nem tudod hogyan? Fog menni otthon, vagy inkább egy oktató segítségével kellene megismerned a PILATEST?
Szerintem az első 10 alkalommal érdemes szakember segítségével megismerni a PILATEST. Ennyi idő alatt megtanulod az alapokat, a PILATES módszert, és utána már otthon is hatékonyan tudsz tornázni. Sokat számít az elején a személyes jelenlét, a javítás, pontosítás. Magánóra a legjobb, mert egy csoportos órán már inkább tornázunk, mint az apró részleteket tanuljuk.

A botlások kezelésében légy rugalmas

Csináltál magadnak egy mozgástervet és már a második héten nem sikerül
teljesítened, mert közbejött valami? Ne szorongj emiatt, ne ostorozd magad, légy rugalmas! Ha kimaradt az edzés, hidd el egy hétvégi kirándulás is megfelelő testmozgás! Légy nyitott a változatosságra a sportban is!

Kedveld az OLDALUNKAT te is!

facebook.com/PilatesStudioPomaz/

Jelentkezz be: 0630/ 577 1650